vineri, 28 decembrie 2007

Primele bobarnace.

Cu mandrie si rosu in obraji anunt ca un blogger mai vechi, ziarist, mi-a facut onoarea de a anunta pe blogul sau nasterea acestei pagini pe care incerc sa o pastoresc intr-un spirit cat mai aproape de definitia de blogger. Nu stiu cat imi iese, ca nu prea am experienta, dar nu despre asta era vorba. Ci despre cum isi dau unii cu stangul in dreptul si cum treaba cu paiul si cu barna din ochi se potriveste.
Lumea zice ca siteul e prea roz pentru un jurnalist. Fasss! Imi place culoarea, e o optiune personala, asa cum sunt si textele, pozele sau filmuletele care or sa apara. Cand va faceti blog sa-l pictati cum vreti voi. Pana atunci, nu-ti place, nu intra.
Si inca ceva, blogul asta nu e neaparat legat de meseria mea de jurnalist. E un blog de om normal, cu doua maini, doua picioare, oleaca de neuroni. Nu tre sa fii ziarist/jurnalist ca sa le ai cu scrisul. ca stiu multi care dau cu subsemnatul pe la gazeta, radiouri si tv-uri si nu au nicio treaba cu presa. Nici macar nu cunosc genurile jurnalistice, dar le-as recomanda niste carti. Sa ma caute daca vor.
Oricum, apreciez criticile constructive, zau ca da. Dar cred ca Razvan avea dreptate... unii o au mica. :D

3 comentarii:

Anonim spunea...

E fain blogul. Da' e rooooooz !!!
Nu am zis ca rozul e urat. Ci doar ca e ... ROOOOZ !!!
Pantera Roz ar fi mandra de blogul tau !!!
In rest... numai de bine !!!

Alexandru H. spunea...

Prea gay :)

Kristinne spunea...

@ alex daca era blogul unui baiat intelegeam treaba cu gay-ul :)